“Καταλαβαίνω γιατί κλαίει ο Μεντιλίμπαρ απλά δεν με πολυνοιάζει” παραδέχτηκε ο ΦλικμπαρτσελόναολυμπιακόςΦλικTHE NEWSROOM• 22.10.2025
“Φοβάμαι ότι ο Ελ Κααμπί θα μας γλεντήσει” παραδέχτηκε ο Φλικ“Φοβάμαι ότι ο Ελ Κααμπί θα μας γλεντήσει” παραδέχτηκε ο ΦλικΕλ ΚααμπίΟλυμπιακόςΦλικTHE NEWSROOM• 20.10.2025