“Καταλαβαίνω γιατί κλαίει ο Μεντιλίμπαρ απλά δεν με πολυνοιάζει” παραδέχτηκε ο Φλικ

“Καταλαβαίνω γιατί κλαίει ο Μεντιλίμπαρ απλά δεν με πολυνοιάζει” παραδέχτηκε ο Φλικ

Ήταν πέναλτι κύριε Φλικ;