Η κουβέντα για την διαιτησία του Μπαρτσελόνα-Ολυμπιακός έχει πάρει φωτιά και οι ειδικοί των social media καταθέτουν τις απόψεις τους σε κάθε ευκαιρία. Κάποιος που ναι μεν καταλαβαίνει αλλά δεν τον πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας είναι ο Χάνσι Φλικ. Ο Γερμανός δήλωσε ότι συμπόνει τον Μεντιλίμπαρ αλλά έχει σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθεί. Πιο αναλυτικά: Δεν είναι πρόβλημά μου. Το βλέπω διαφορετικά, αλλά δεν θα πω κάτι περισσότερο. Δεν ξέρω πώς οι αποφάσεις του διαιτητή άλλαξαν το παιχνίδι. Θα πρέπει να παίζουμε στο χορτάρι, υπάρχουν αποφάσεις που είναι υπέρ μας και άλλες που είναι εναντίον μας. Καταλαβαίνω το λόγο που είναι θυμωμένος. Λογικά οι δηλώσεις του αυτές δεν θα τον κάνουν και ιδιαίτερα αγαπητό στον Πειραιά, αλλά όπως είπαμε δεν τον πολυνοιάζει. Έχει και το Κλάσικο την Κυριακή ο άνθρωπος, με σας θα ασχολείται; Hezze receives a second yellow and is sent off for this foul on Casado 😬 pic.twitter.com/Vs5SE66MGG — ESPN FC (@ESPNFC) October 21, 2025