gdgfd-1024x576cover-abaluben
"Φοβάμαι ότι ο Ελ Κααμπί θα μας γλεντήσει" παραδέχτηκε ο Φλικ
Ο Ολυμπιακός πέρασε αέρα από τη Λάρισα και ετοιμάζεται για το μεγάλο ματς με τη Μπαρτσελόνα για το Τσου Λου. Οι Μπλαουγκράνα δεν είναι σε καλή φάση. Κέρδισαν με το ζόρι τη Χιρόνα, έχουν πολλές απουσίες και Κλάσικο το ερχόμενο ΣΚ. Ο Φλικ τρέμει το ματς και αυτό βγήκε προς τα έξω στη συνέντευξη τύπου. 
«Ο Ολυμπιακός έχει καλή επίθεση. Τα στατιστικά λένε ότι είναι μια από τις καλύτερες επιθετικές ομάδες. Αρκεί να κοιτάξεις τον αγώνα εναντίον της Άρσεναλ, όπου είχαν πολλές ευκαιρίες. Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση σε αυτές τις καταστάσεις. Έχουν καλούς παίκτες και ένα πλάνο για να παίξουν, οπότε πρέπει να είμαστε προσεκτικοί μαζί τους»
Ads
Προφανώς ο Γερμανός είδε ότι ο Ελ Κααμπί παραμένει hot μετά τα δύο παστέλια, στη Λάρισα.  Προφανώς γνωρίζει ότι κάτι Αραούχοι και κάτι Κουμπαρσίδες δεν μπορούν το Μαροκινό τανκ. 
olimpiakos2