Oscars 2018: Μεγάλες εκπλήξεις ΔΕΝ περίμεναν όσους ξενύχτησαν χτες για να τα δουν

Καλύτερη ταινία η Μορφή του Νερού του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο

THE NERDSTREAM

5 Μαρτίου 2018

Αν ξενυχτήσατε χτες για να παρακολουθήσετε την απονομή των 90ών βραβείων Όσκαρ, πρώτον μπράβο για την διαχείριση του χρόνου σας (κι εμείς αυτό κάναμε) και δεύτερον κρίμα για την αναμονή μεγάλων συγκινήσεων. Ούτε ανατροπές υπήρξαν στα βραβεία, αφού τα σήκωσαν τα αδιαφιλονίκητα φαβορί ως επί το πλείστον, ούτε έγινε ο χαμός που αναμενόταν σχετικά με το MeToo και το Time’s Up. Συνολικά δηλαδή τα πράγματα ήταν κάπως άνευρα – με την πλειοψηφία των ανθρώπων να μοιάζουν να βαριούνται που βρίσκονται εκεί.

Δε βαριέσαι, συμβαίνουν αυτά. Highlights δεν είχαμε και πολλά, αλλά οι ταινίες που μάζεψαν τα περισσότερα βραβεία ήταν η Μορφή του Νερού του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο (4 Όσκαρ), η Δουνκέρκη του Κρίστοφερ Νόλαν (3 Όσκαρ) κι έπειτα ακολούθησαν τα Blade Runner 2049, Coco, Η Πιο Σκοτεινή Ώρα και οι Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ στο Μιζούρι με 2 Όσκαρ έκαστο.

Αναλυτικά, λοιπόν, το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας πήγε στην Μορφή του Νερού του ντελ Τόρο, ο οποίος απέσπασε επίσης και το Όσκαρ Σκηνοθεσίας – με την ταινία να σηκώνει επίσης και τα βραβεία Καλύτερης Μουσικής (που πήγε στον συνθέτη Αλεξάντρ Ντεσπλά) και Σκηνικών. Δεν θα λέγαμε ότι υπήρξε και τρομερή έκπληξη εδώ, αφού το παιχνίδι έτσι κι αλλίως φαινόταν ότι θα παιχτεί μεταξύ της Μορφής του Νερού και των Τριών Πινακίδων.

Όσον αφορά τα βραβεία των ηθοποιών, το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου πήγε αναμενόμενα στον Γκάρι Όλντμαν για την Πιο Σκοτεινή Ώρα και το Όσκαρ Α’ Γυναικείου πήγε εξίσου αναμενόμενα στην Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για τις Τρεις Πινακίδες. Στους Β’ Ρόλους, τα πράγματα επίσης πήγαν όπως αναμενόταν πάνω κάτω, αφού ο Β’ Ανδρικός πήγε στον Σαμ Ρόκγουελ (Τρεις Πινακίδες) και ο Β’ Γυναικείος στην Άλισον Τζάνεϊ (Εγώ, η Τόνια).

Στα σεναριακά πράματα, το Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου πήγε στον Τζόρνταν Πιλ για το Τρέξε! και το Διασκευασμένου Σεναρίου στον Τζέιμς Άιβορι για το Να Με Φωνάζεις Με Τ’ Ονομά Σου. Το Όσκαρ Φωτογραφίας πήρε δικαίως ο Ρότζερ Ντίκινς για το Blade Runner 2049 (η τανία πήρε και το Όσκαρ Οπτικών Εφέ) και το Όσκαρ Μοντάζ πήγε στον Λι Σμιθ για τη Δουνκέρκη. Στα Κινούμενα Σχέδια διακρίθηκε φυσικά το Coco (με την ταινία να κερδίζει και το Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού), ενώ Καλύτερη Ξενόγλωσση αναδείχθηκε το χιλιανό  Μια Φανταστική Γυναίκα και Καλύτερο Ντοκιμαντέρ το Icarus.

Στα υπόλοιπα βραβεία, το Όσκαρ Ενδυματολογίας πήγε φυσικά στην Αόρατη Κλωστή και το Όσκαρ Μακιγιάζ στην Πιο Σκοτεινή Ώρα, ενώ η Δουνκέρκη διέπρεψε στα ηχητικά βραβεία κερδίζονταν το Καλύτερο Ηχητικό Μοντάζ και τον Καλύτερο Ήχο. Τέλος, στα μικρού μήκους βραβεύτηκαν τα The Silent Child (Μυθοπλασία), Dear Basketball (Κινούμενα Σχέδια) και Heaven Is a Traffic Jam on the 405 (Ντοκιμαντέρ).

 

Best of internet