Οι «Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ στο Μιζούρι» στρίβουν το μαχαίρι στην αμερικάνικη πληγή

Η νέα ταινία του Martin McDonagh είναι σκληρή, είναι κωμική, είναι βίαιη, είναι απρόβλεπτη

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 18 Ιανουαρίου 2018

Το «The End of the F***ing World» μαυρίζει ψυχές για πλάκα

Η εφηβική σκοτεινή κωμωδία του Channel 4 πήγε στο Netflix και έκανε τον ντόρο που της αξίζει

series
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 11 Ιανουαρίου 2018

God’s Own Country: Σταγόνες ήλιου στη βρετανική ζοφίλα

Το ντεμπούτο του Francis Lee δεν είναι το “βρετανικό Brokeback Mountain”, είναι κάτι καλύτερο

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 11 Ιανουαρίου 2018

To Black Mirror συνεχίζει να τραβάει την εποχή του στα άκρα της

Είδαμε την 4η σεζόν, μας έφτιαξε το κέφι και αναλύουμε τι-πώς-γιατί, χωρίς spoilers

series
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 4 Ιανουαρίου 2018

10 αλύπητα αντι-οικογενειακές ταινίες για να αντέξετε τις γιορτές με την δική σας

Είθε οι πιο δυσλειτουργικές κινηματογραφικές οικογένειες να χαρίσουν μια απρόσμενη νότα ανακούφισης στις γιορτές σας

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 27 Δεκεμβρίου 2017

Η Disney ετοιμάζεται να κάνει κουμάντο και να μας γυρίσει 100 χρόνια πίσω

Το ντιλ μεταξύ Disney και Fox κλείνει κι εμείς προβληματιζόμαστε για τις αλλαγές που θα φέρει στην σύγχρονη βιομηχανία της διασκέδασης

popstream
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 18 Δεκεμβρίου 2017

Επιτέλους, το Star Wars: The Last Jedi είναι μια (πιο) αυθεντική Star Wars εμπειρία

O Rian Johnson καταφέρνει κάτι πολύ απλό και ταυτόχρονα πολύ δύσκολο: βάζει το Star Wars ξανά στον ίσιο δρόμο

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 14 Δεκεμβρίου 2017

The Square: Φιλοδοξία, σύγχυση και μιζέρια στη σκιά του Χρυσού Φοίνικα

Τρία χρόνια μετά την εξαιρετική Ανωτέρα Βία, ο Ρούμπεν Έστλουντ βάζει μια avant-garde τρικλοποδιά στον εαυτό του και φεύγει νικητής από τις Κάννες

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 7 Δεκεμβρίου 2017

Το Lucky είναι το υπέροχο κύκνειο άσμα του Harry Dean Stanton

Ο σπουδαίος ηθοποιός δίνει μια από τις τελευταίες και συγκλονιστικότερες ερμηνείες της καριέρας του στο πανέμορφο σκηνοθετικό ντεμπούτο του John Carroll Lynch

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 23 Νοεμβρίου 2017

Good Time: Ο θρίαμβος των αδελφών Safdie και η εξιλέωση του Robert Pattinson

Οι Safdie γυρίζουν μια απ’ τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς, με τον Pattinson σε μια απ’ τις καλύτερες ερμηνείες της χρονιάς και τον Oneohtrix Point Never στο -σίγουρα- καλύτερο soundtrack της χρονιάς.

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 23 Νοεμβρίου 2017

Είναι το The Room η μόνη αληθινά cult ταινία του 21ου αιώνα;

Καθώς περιμένουμε το The Disaster Artist του James Franco, αναρωτιόμαστε αν πρόκειται για cult αριστούργημα, για κινηματογραφικό μαρτύριο ή και για τα δύο

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 18 Νοεμβρίου 2017

Κινηματογραφώντας το σασπένς: Μια βόλτα στο σινεμά της Αγκάθα Κρίστι

Με αφορμή το νέο remake του Murder on the Orient Express, ρίχνουμε μια ματιά στον (σχεδόν) έναν αιώνα παρουσίας της Αγκάθα Κρίστι στην μεγάλη οθόνη

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 13 Νοεμβρίου 2017

Ο Θάνατος του Ιερού Ελαφιού κι ο ιερός τρόμος του Λάνθιμου

Το δίδυμο Γιώργου Λάνθιμου και Ευθύμη Φιλίππου επιστρέφει με τον Θάνατο του Ιερού Ελαφιού, κουβαλώντας μαζί του ένα βραβείο σεναρίου από τις Κάννες και μια γενναία δόση κυνικού τρόμου

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 3 Νοεμβρίου 2017

To Thor: Ragnarok είναι αυτό που θέλουμε από μια ταινία της Marvel

Η τρίτη solo ταινία του Thor, σκηνοθετημένη από τον αγαπημένο Νεοζηλανδό Taika Waititi, προσφέρει ένα έξυπνο και πολύχρωμο νταβαντούρι.

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 2 Νοεμβρίου 2017

Strange, Stranger, Strangest: Περνώντας από τον πρώτο στον δεύτερο κύκλο του Stranger Things

Μετά από έναν χρόνο αναμονής, η δεύτερη σεζόν της αγαπημένης σειράς επιστρέφει ισορροπώντας μεταξύ επανάληψης και αυθεντικότητας

series
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 31 Οκτωβρίου 2017

Το «Χωρίς Αγάπη» του Ζβιάγκιντσεφ εκπέμπει διακριτικό κινηματογραφικό μεγαλείο

Ο Ρώσος σκηνοθέτης επιστρέφει τρία χρόνια μετά το Λεβιάθαν και μας προσφέρει μια από τις καλύτερες ταινίες της φετινής χρονιάς

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 21 Οκτωβρίου 2017

Μητέρα!: Φτάνει κ. Αρονόφσκι, πραγματικά, φτάνει

Η τελευταία (και αμφιλεγόμενη) κινηματογραφική απόπειρα του Αμερικάνου σκηνοθέτη προσπαθεί υπερβολικά και καταφέρνει ελάχιστα.

cinema
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 19 Οκτωβρίου 2017
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ