Quantcast

Φεστιβάλ Βενετίας ’23: Αυτό είναι το πρόγραμμα της φετινής Biennale, με Λάνθιμο και με τα όλα του

Πρεμιέρες David Fincher, Wes Anderson, Michael Mann και Bradley Cooper εν μέσω της απεργίας των χολιγουντιανών ηθοποιών

THE NERDSTREAM

26 Ιουλίου 2023

Περίεργο να στήνεις μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ χωρίς μεγάλους κινηματογραφικούς stars, αλλά έτσι γίνεται μερικές φορές, φίλες και φίλοι. Ή τουλάχιστον έτσι γίνεται όταν το μεγαλύτερο σωματείο ηθοποιών του Hollywood βρίσκεται σε απεργία και τα μέλη του δε μπορούν να παραβρεθούν στο κόκκινο χαλί. Αλλά η Biennale δε μασάει, και προγραμματίζει την επιστροφή της φέτος τον Σεπτέμβριο με πλήθος μεγάλων πρεμιέρων.

Χτες λοιπόν το 80ό Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας ανακοίνωσε το πλήρες πρόγραμμά του, το οποίο παρά τους φόβους για ακύρωση μεγάλων τίτλων λόγω της απεργίας περιείχε κάμποσες γκράντε πρεμιέρες, εκτός του Challengers του Luca Guadagnino με την Zendaya που όντως έφαγε άκυρο. Φέτος στο Λίντο λοιπόν θα δούμε νέο Γιώργο Λάνθιμο, νέο David Fincher, νέο Michael Mann, νέο Wes Anderson και νέο Bradley Cooper μεταξύ πολλών άλλων.

Το φεστιβάλ διεξάγεται από τις 30 Αυγούστου μέχρι τις 9 Σεπτεμβρίου με πρόεδρο της επιτροπής που θα απονείμει Χρυσό Λιοντάρι τον Damien Chazelle, και αν όλα πάνε καλά θα μας βρείτε και φέτος εκεί για φουλ κομπλέ ανταπόκριση με βίντεο, κείμενα, memes και όλα τα σχετικά. Προς το παρόν, τσεκάρετε παρακάτω το πλήρες πρόγραμμα της Biennale 2023:

COMPETITION

“Comandante,” Edoardo De Angelis (Italy) – Opening Film

“The Promised Land,” Nikolaj Arcel (Denmark, Germany, Sweden)

“Dogman,” Luc Besson (France)

“Le Bête,” Bertrand Bonello (France, Canada)

“Hors-Saison,” Stéphane Brizé (France)

“Enea,” Pietro Castellitto (Italy)

“Maestro,” Bradley Cooper (U.S.)

“Priscilla,” Sofia Coppola (U.S., Italy)

“Finally Dawn,” Saverio Costanzo (Italy)

AD

“Lubo,” Giorgio Diritti (Italy)

“Origin,” Ava DuVernay (U.S.)

“The Killer,” David Fincher (U.S.)

“Memory,” Michel Franco (Mexico, U.S.)

“Io Capitano,” Matteo Garrone (Italy, Belgium)

“Evil Does Not Exist,” Ryûsuke Hamaguchi (Japan)

“The Green Border,” Agnieszka Holland (Czech Republic, Poland, Belgium)

“The Theory of Everything,” Timm Kröger (Germany, Austria, Switzerland)

“Poor Things,” Yorgos Lanthimos (U.K.)

“El Conde,” Pablo Larrain (Chile)

“Ferrari,” Michael Mann (U.S.)

“Adagio,” Stefano Sollima (Italy)

“Woman Of,” Malgorzata Szumowska, Michal Englert (Poland, Sweden)

“Holly,” Fien Torch (Belgium, The Netherlands, Luxembourg, France)

HORIZONS

“A Cielo Aperto,” Mariana Arriaga, Santiago Arriaga (Mexico, Spain)

“El Paraiso,” Enrico Maria Artale (Italy)

“Behind the Mountains,” Mohamed Ben Attia (Tunisia, Belgium, France, Saudi Arabia, Qatar)

“The Red Suitcase,” Fidel Devkota (Nepal, Sri Lanka)

“Tatami,” Guy Native, Zar Amir Ebrahimi (Georgia, U.S.)

“Paradise is Burning,” Mika Gustavson (Sweden, Italy, Denmark, Finland)

“The Featherweight,” Robert Kolodny (U.S.)

 “Invelle,” Simone Massi (Italy, Switzerland)

“Hesitation Wound,” Selman Nacar (Turkey, Spain, Romania, France)

“Heartless,” Nara Normande, Tião (Brazil, France, Italy)

“Una Sterminata Domenica,” Alain Parroni (Italy, Germany, Ireland)

“City of Wind,” Lkhagvadulam Purev-Ochir (France, Mongolia, Portugal, The Netherlands)

“Explanation for Everything,” Gábor Reisz (Hungary, Slovacchia)

“Gasoline Rainbow,” Bill Ross, Turner Ross (U.S.)

“En Attendant La Nuit,” Céline Rouzet (France, Belgium)

“Housekeeping for Beginners,” Goran Stolevski (North Macedonia, Poland, Croatia, Serbia, Kosovo)

“Shadow of Fire,” Shinya Tsukamoto (Japan)

“Dormitory,” Nehir Tuna (Turkey, Germany, France)

HORIZONS EXTRA 

“Bota Jonë,” Luàna Barjami (Kosovo, France)

“Forever Forever,” Anna Buryachkova (Ukraine, The Netherlands)

“The Rescue,” Daniela Goggi (Argentina, U.S.)

“Day of the Fight,” Jack Huston (U.S.)

“In the Land of Saints and Sinners,” Robert Lorenz (Ireland)

 “Felicità,” Micaela Ramazzotti (Italy)

“Pet Shop Boys,” Olmo Schnabel (Italy, U.K. Mexico)

“Stolen,” Karan Tejpal (India)

“L’Homme D’Argille,” Anaïs Tellene (France)

OUT OF COMPETITION – SERIES

“D’argent et de sang” (Episodes 1-12), Xavier Giannoli, Fredéric Planchon (France, Belgium)

“I Know Your Soul” (Episodes 1-2), created by Jasmila Zbanic and Damir Ibrahimovic, directed by Alen Drjević and Nermin Hamzagic (Bosnia and Herzegovina)

AD

OUT OF COMPETITION – NON-FICTION

“Amor,” Virginia Eleuteri Serpieri (Italy, Lithuania)

“Frente A Guernica,” (Uncut Version) Yervant Gianikian, Angela Ricci Lucchi (Italy)

“Hollywoodgate,” Ibrahim Nash’at (Germany, U.S.)

“Ryuichi Sakamoto — Opus,” Neo Sora (Japan)

“Enzo Jannacci Vengo Anch’io,” Giorgio Verdelli (Italy)

“Menus Plaisirs,” Frederik Wiseman (France)

OUT OF COMPETITION — FICTION

“Society of the Snow,” J.A. Bayona (Spain, Uruguay, Chile) – Closing Film

“Coup de Chance,” Woody Allen (France, U.K.)

“The Wonderful Story of Henry Sugar,” Wes Anderson (U.S.)

“The Penitent,” Luca Barbareschi (Italy)

“L’Ordine Del Tempo,” Liliana Cavani (Italy)

“Vivants,” Alix Delaporte (France, Belgium)

“Welcome to Paradise,” Leonardo di Constanzo

“DAAAAAALI!,” Quentin Dupieux (France)

“The Caine Mutiny Court-Martial,” William Friedkin

“Making of,” Cédric Kahn (France)

“Aggro Dr1ft,” Harmony Korine (U.S.)

“Hit Man,” Richard Linklater (U.S.)

 “The Palace,” Roman Polanski (Poland, France)

 “Snow Leopard,” Pema Tseden (China)

Best of internet