Μετά τις αποκαλύψεις Σούνγκρεν για στημένα ματς στην Superleague, οι οποιές δεν έριξαν κανέναν από τα σύννεφα, το σίριαλ συνεχίζεται μη μήνυση του Βόλου στον παίκτη. Η ΠΑΕ δεν μπόρεσε να πιστέψει ότι κάποιος διαβάλλει τόσο εκείνη, όσο και το άμεμπτο ποδόσφαιρό μας τόσο χυδαία και περνά στην αντεπίθεση. Η ανακοίνωση έγραψε τα εξής: Για την πλήρη και σωστή ενημέρωση της φίλαθλης κοινής γνώμης σχετικά με τις ψευδείς και ανυπόστατες δηλώσεις του πρώην ποδοσφαιριστή Σούντγκρεν, που είδαν το φως της δημοσιότητας, κάνουμε γνωστό ότι η ΠΑΕ Βόλος ήδη έχει υποβάλει μήνυση εναντίον του, προκειμένου ο εν λόγω να εμφανιστεί ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης και να αποδείξει όσα ισχυρίζεται, προσκομίζοντας σοβαρά αποδεικτικά στοιχεία. Στην αντίθετη περίπτωση θα είναι ένας κοινός συκοφάντης και βεβαίως θα υποχρεωθεί να εξηγήσει ποιος τον έβαλε να προχωρήσει σε αυτή την επαίσχυντη, όσο και ανεξήγητη ενέργεια. Ο καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Sundgren shame on you”. Ο παίκτης ενημερώθηκε για τα νέα και απάντησε σε φάση “ας με μηνύσουν για κάτι που γίνεται και ξέρετε κυριολεκτικά όλοι“. Πιο συγκεκριμένα: “Ναι, ΟΚ θα με μηνύσουν. Δεν το ήξερα. Δεν ξέρω γιατί θα με μηνύσουν. Νιώθω πως πάντα το ποδόσφαιρο έρχεται πρώτο. Έπαιξα και αγάπησα το άθλημα από το τότε που ήμουν πέντε ετών. Ό,τι είπα ήταν η αλήθεια. Ωραία, εάν οι άνθρωποι θέλουν να με μηνύσουν γι’ αυτό, τότε ας το κάνουν“.