Με ένα Superleague στιγμή νέο ξεκινάει αυτή η εβδομάδα ψυχούλες μου. Ο Σουηδός Ντάνιελ Σούντγκρεν είναι γνωστός στο ελληνικό κοινό ως ένα decent πλάγιο μπακ που έπαιξε τρία χρόνια στον Άρη και πέρσι αγωνίστηκε στο Βόλο. Πλέον έχει επιστρέψει στην πατρίδα του για λογαριασμό της Degerfors. Εκεί λοιπόν μίλησε σε ένα τοπικό podcast για το experience στη χώρα μας και μας διηγήθηκε πως ο Βόλος και ο Πανσεράϊκος τα βρήκανε μεταξύ τους στα περσινά play out για να ρίξουν την Καλλιθέα. Πιο αναλυτικά: “Στα αποδυτήρια πριν από τον αγώνα μας είπαν ‘σήμερα δεν θα ακουμπήσετε την μπάλα’ και ‘σήμερα αυτός θα πέσει στην περιοχή οπότε θα πάρουν πέναλτι εναντίον μας. Μετά η ομάδα που αντιμετωπίσαμε έπρεπε να πάρει βαθμούς και εμείς έπρεπε επίσης να πάρουμε βαθμούς. Η σειρά άλλαξε. Τι έκαναν λοιπόν; Τους δώσαμε τρεις βαθμούς και μας έδωσαν τρεις, οπότε και οι δύο ήταν χαρούμενοι. Ήταν 3-0 υπέρ εκείνων και 3-0 υπέρ μας. Όσοι ήταν κάτω από εμάς στον πίνακα ήταν φυσικά δυσαρεστημένοι”. Ενώ όταν ρωτήθηκε πώς ένιωσε που ήταν κομμάτι αυτού του σκηνικού απάντησε: Ντράπηκα. Έπαιξα σε τέσσερις ομάδες στη Σκανδιναβία, αυτό δεν συμβαίνει εκεί. Δεν μπορούσες να ανοίξεις το στόμα σου σε αυτούς που έπαιρναν τις αποφάσεις γιατί ήταν εκείνοι που σε πλήρωναν. Αλλά είναι σαφές ότι έβγαινες έξω και ντρεπόσουν σαν το σκυλί. Δεν είχα καμία ανάμειξη σε αυτό, αλλά όταν καθόσουν στα αποδυτήρια και συνειδητοποιούσες ότι συνέβαινε σε ένα κορυφαίο πρωτάθλημα, τότε ντρεπόσουν. Ένιωθες ότι δεν ήθελες να είσαι μέρος αυτού. Είναι αηδιαστικό. Νομίζω ότι οι Έλληνες είναι τόσο συνηθισμένοι σε αυτό πο0υ απλώς σηκώνουν τους ώμους τους. Απλώς κάνουν ό,τι τους λένε”. Τι του φάνηκε περίεργο; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνουμε.