“Ευχαριστώ Ελλάδα, γι’ αυτό σαγαπώ” έγραψε σε story του ο (προς το παρόν) Έλληνας Θωμάς Γουόκαπ

“Ευχαριστώ Ελλάδα, γι’ αυτό σαγαπώ” έγραψε σε story του ο (προς το παρόν) Έλληνας Θωμάς Γουόκαπ

ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΙΓΜΗ