Το χθεσινό ντέρμπι, που κάποιοι είπατε αδιάφορο, συνεχίζει να δίνει content με το τσουβάλι. Στο πιο πρόσφατο (πριν από λίγο μαθεύτηκε) επεισόδιο, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός έστειλε αίτημα στο Υπουργείο Εξωτερικών, προκειμένου ο Τόμας Γουόκαπ να σταματήσει να είναι Έλληνας και να ξαναγίνει Αμερικάνος. Το αίτημα αυτό έχει σταλεί από τις 26 Μαρτίου και είναι προφανές πως οι πράσινοι πιστεύουν ότι ο Θωμάς επιτέλεσε το πατριωτικό του καθήκον και πλέον μπορεί να επιστρέψει στην Τεξανή φύση του. Οι εξελίξεις αναμένονται ραγδαίες ή και όχι. Σε κάθε περίπτωση τις παρακολουθούμε.