Αποκαλύψεων συνέχεια για το αυτοσχέδιο μαντρί (και κοτέτσι) στον ουρανοξύστη της Κηφισίας, αγαπητές φίλες και φίλοι. Όπως γράφαμε χτες, σχετική καταγγελία οδήγησε στην απελευθέρωση δεκάδων κοτόπουλων και κατσικιών από τη DIY φάρμα που είχε στηθεί στην ταράτσα του κτιρίου. Κι αν πιστεύατε ότι υπεύθυνος γι’αυτό είναι κάνας παππούς από την Αιτωλοακαρνανία που δε μπορεί να ξεχάσει το χωριό του, πλανάστε. Κι όμως, ο δημιουργός και ιδιοκτήτης της urban φάρμας στον 16ο όροφο του κτιρίου στο 124 της Κηφισίας φέρεται να είναι ένας γνωστός αρχιτέκτονας και CEO εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων. Αυτό δε φαίνεται να απέτρεψε τον Δήμο από το να κάνει έξωση στο αγρόκτημα και να πάρει τα ζώα για να τα πάει σε ασφαλές μέρος (αφού εξεταστούν από κτηνιάτρους). Αυτό που κάνει την ιστορία ακόμη πιο εξωφρενική είναι ότι στο ίδιο κτίριο στεγάζεται ο ΕΦΕΤ (ο οργανισμός που κάνει ελέγχους στα τρόφιμα). Μάλιστα, ο αρχιτέκτονας/CEO φέρεται να ισχυρίστηκε ότι αν υπήρχε υγειονομικό θέμα με το project του, θα είχε κάνει έλεγχο ο ΕΦΕΤ (αφού συστεγάζεται που συστεγάζεται). Σε κάθε περίπτωση, σχηματίστηκε δικογραφία για παράνομη εκτροφή ζώων. ΡΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ.