Ντάξει, συγχωρήστε μας τη λέξη “ουρανοξύστης” το ξέρουμε ότι δεν ζούμε στο Μανχάταν. Εντούτοις, ο Πύργος του ασφαλιστικού ομίλου Allianz στο 124 της Κηφισίας δεν έχει και λίγους ορόφους (έχει 16), οπότε είναι από τα πιο κοντινά που έχουμε. Anyway, το θέμα μας εδώ είναι ότι κάποιος/κάποιοι είχαν γίνει εκτροφείς ζώων στην κορυφή του. Πιο συγκεκριμένα, κάποιοι είχαν εγκαταστήσει στην ταράτσα του κτιρίου κοτόπουλα (αλλά και άλλα πουλιά) και κατσίκες με κατσικάκια. Όπως φαντάζεστε, δεν είναι ακριβώς το ιδανικό μέρος για να ζουν και επίσης αυτού του είδους εκτροφή σε αυτές τις συνθήκες είναι παράνομη, Ευτυχώς γι΄αυτά, κάποιος κάρφωσε αυτό το στόρι στο Τμήμα Αστικής Πανίδας του Δήμου Αθηναίων, το οποίο ενημέρωσε τον εισαγγελέα. Αυτός έδωσε με τη σειρά του εντολή στο Τμήμα και στον Δήμο που ανέλαβαν να πάρουν τα ζωάκια από εκεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποια από αυτά κατέληξαν στον Εθνικό Κήπο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση: «Πρόκειται για 31 κοτόπουλα και 10 πτηνά διαφόρων ειδών καθώς και 10 ενήλικες κατσίκες και 3 ερίφια. Τα πουλερικά έχουν ήδη περισυλλεγεί και μεταφερθεί στον Εθνικό Κήπο, ενώ τα υπόλοιπα ζώα θα μεταφερθούν εντός της ημέρας, σε ασφαλή χώρο της Διεύθυνσης Πρασίνου. Όλα τα ζώα θα ελεγχθούν για τυχόν ασθένειες.» Μεγάλη χαμένη ευκαιρία να δούμε τον Χάρη Δούκα αγκαλιά με ένα κατσίκι (τουλάχιστον, μήπως γλιτώσει το Πάσχα).