Η στάση του Εργκίν Αταμάν μετά το ντέρμπι αιωνίων, φαίνεται πως εξόργισε έναν πρώην παίκτη της Φενέρ και της εθνικής Τουρκίας. Ο Μπόμπι Ντίξον, ο οποίος ήταν παίκτης της Φενέρ από το 2015 μέχρι το 2021 και μέλος της εθνικής Τουρκίας, όταν δεν ήταν προπονητής εκεί ο Αταμάν, έκανε ένα καυστικό post στα social media. «Κλαίει πολύ, πάντα είναι πρόβλημα όταν δεν παίρνει το αποτέλεσμα που θέλει. Γίνε καλύτερος coach», έγραψε ο Ντίξον ο οποίος φαίνεται να μην έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση τον Αταμάν. Ίσως το ότι βρίσκονταν σε αντίπαλα στρατόπεδα για χρόνια (ο ένας Φενέρ, ο άλλος Εφές) να έπαιξε το ρόλο του σε αυτο το ποστάρισμα. Ίσως και όχι.