Το χθεσινό αιώνιο ντέρμπι κάποιοι το είπαν αδιάφορο. Μετά τη λήξη του μάλλον έχουν αλλάξει γνώμη. Δεν υπάρχει αδιάφορο Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός και αυτό το κατάλαβαν κάλα όσοι παρακολούθησαν το χθεσινό ματς. Ένα ματς μεταξύ των δύο που μάλλον έδωσε το περισσότερο content από οποιδήποτε άλλη συνάντησή τους τη φετινή σεζόν. Στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα, ο Εργκίν Αταμάν πήρε το όπλο του και για ακόμη μια φορά δεν απογόητευσε με τις δηλώσεις του. Ο πράσινος coach χαρακτήρισε κωμωδία το ντέρμπι και είπε ότι με τις δεδομένες συνθήκες η ομάδα του δεν είχε καμία τύχη. Πιο αναλυτικά: “Θα ήθελα να ρωτήσω αυτή την κατάσταση με τον Ολυμπιακό. Μπορούν ο Ντόρσεϊ και ο Γουόκαπ να παίξουν μαζί στην εθνική ομάδα; Όχι, δεν μπορούν, γιατί είναι δύο νατουραλιζέ. Μπορούν όμως να παίξουν στο πρωτάθλημα, τους δίνουν τη δυνατότητα. Είναι το μόνο πρωτάθλημα που το κάνει αυτό. Σε άλλη χώρα δεν νομίζω να ισχύει. Ο Βεζένκοβ παίζει στην εθνική Βουλγαρίας, συν έξι ξένους, συν τρεις διαιτητές. Οπότε είναι πολύ δύσκολο για εμάς να παίξουμε. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς να νικήσουμε. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς να παίζουμε έτσι και να κερδίσουμε. Είναι μια κωμωδία. Στο πρώτο μέρος οταν δεν δόθηκε ένα φάουλ και ρώτησα έναν διαιτητή γιατί δεν το έδωσε, μου απάντησε: “κόουτς, αυτό είναι το πρώτο μου ελληνικό ντέρμπι”. Του είπα ότι “Ξεκίνησες πολύ καλά”. Θα είσαι σε όλα τα ελληνικά ντέρμπι έτσι. Τι να πω;”