THE STREAM

24χρονος Αμερικανός σκοτώνεται επειδή έσκασε το ηλεκτρονικό του τσιγάρο

Το μαραφέτι που κάπνιζε εξερράγη μέσα στα χέρια του λίγο αφότου είχε ζητήσει οδηγίες για το πως λειτουργεί


THE NEWSROOM · 6 Φεβρουαρίου 2019

Τραγικό θάνατο από έκρηξη ηλεκτρονικού τσιγάρου φαίνεται πως βρήκε ένας νεαρός Τεξανός. Το μοιραίο συνέβη όταν το μαραφέτι που κάπνιζε εξερράγη, με αποτέλεσμα ένα από τα θραύσματα του τσιγάρου να του κόψει την καρωτίδα και να του προκαλέσει έτσι ένα τεράστιο έμφραγμα.

Σύμφωνα με το Γραφείο του Ιατροδικαστή της Κομητείας Tarrant , ο William Brown πέθανε σε ένα νοσοκομείο της πόλης Fort Worth στις 29 Ιανουαρίου, λίγες μόλις βδομάδες πριν τα 25α γενέθλιά του. Η δε έκρηξη έλαβε χώρα δύο μέρες νωρίτερα, με τον τόπο να είναι το πάρκινγκ ενός καταστήματος που πουλάει ηλεκτρονικά και μη τσιγάρα.

Όπως δήλωσε μάλιστα ο διαχειριστής του καταστήματος Smoke and Vape DZ στο τοπικό κανάλι KTVT, ο Brown πέθανε παρότι ο μαγαζάτορας κάλεσε ασθενοφόρο αμέσως μετά το μπουμ. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι σύμφωνα με το KTVT, ο άτυχος 27χρονος δεν μπήκε στο μαγαζί (το οποίο έτσι κι αλλιώς δεν πουλάει το συγκεκριμένο είδος τσιγάρου) για να αγοράσει κάτι, αλλά για να ζητήσει βοήθεια σχετικά με τη χρήση του ηλεκτρονικού του τσιγάρου.

Τελικά ο Brown μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου σύμφωνα με την οικογένειά του μπήκε σε τεχνητό κώμα. Η εξέταση με ακτίνες Χ που έγινε στη συνέχεια έδειξε πως ένα κομμάτι του ηλεκτρονικού τσιγάρου είναι σφηνωμένο στο λαρύγγι του. Όπως είπε η γιαγιά του, Alice Brown:

«Αυτό πέρασε μέσα από το χείλος του και το έκοψε. Αυτό το κομμάτι χώθηκε στο λαιμό του και έμεινε εκεί.»

Η κ. Brown δεν κατάλαβε γιατί ο 24χρονος δεν εγχειρίστηκε αμέσως. Όπως είπε «είχε ένα μέλλον μπροστά του, μια ολόκληρη ζωή». Σύμφωνα με τo αντίστοιχο ΚΕΕΛΠΝΟ των ΗΠΑ, ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 10% των ενηλίκων έχει δοκιμάσει ηλεκτρονικό τσιγάρο, με αποτέλεσμα να γίνονται και ατυχήματα.

Σύμφωνα με την ομοσπονδιακή Πυροσβεστική υπηρεσία, από το 2009 ως το 2016 έχουν υπάρξει 195 διαφορετικές περιπτώσεις όπου ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο εξερράγη ή πήρε φωτιά. Μία από τις πιο πρόσφατες περιπτώσεις ήταν στο St. Petersburg της Φλόριντα τον περασμένο Μάιο, όπου ένας άντρας σκοτώθηκε όταν το τσιγάρο του έσκασε στα χέρια του και ένα κομμάτι της συσκευής καρφώθηκε στο κεφάλι του.

Πάντως αν το concept του ηλεκτρονικού τσιγάρου είναι να κάνει τον αργό θάνατο από καρκίνο, ακαριαίο θάνατο από έκρηξη τα πάει μια χαρά.

(πηγή)

 

 

Best of internet