Οι φίλοι του Ολυμπιακού γέμισε το ΣΕΦ στο χθεσινό ματς με την ΑΕΚ, για να αποθεώσει την ομάδα για την κατάκτηση της Euroleague. Μετά το τέλος του ματς και με το hype στα ύψη, ο Γιώργος Μπαρτζώκας ρωτήθηκε για τα παράπονα του Σκαριόλο και όλων των υπολοίπων για την διαιτησία.