leto-penalti-paokcover-abaluben
"Τι είναι VAR;" αναρωτήθηκε ο Σεμπαστιάν Λέτο σχολιάζοντας το δεύτερο πέναλτι του ΠΑΟΚ
Αγανακτισμένος με το VAR εμφανίστηκε ο Σεμπαστιάν Λέτο στις δηλώσεις του μετά το ματς της ομάδας του με τον ΠΑΟΚ. Ο προπονητής της Κηφισιάς δεν φάνηκε να συμφωνεί ιδιαίτερα με την απόφαση του ρεφ και αναρωτήθηκε τι ακριβώς έκανε ο VAR στη συγκεκριμένη φάση. Πιο αναλυτικά: 
"Το κλειδί του αγώνα είναι το πέναλτι που δίνεται μετά την ισοφάρισή μας. Ήταν 1-1, ήταν ένα όμορφο παιχνίδι και από τις δύο ομάδες και ο διαιτητής θα πρέπει να μας πει πώς έδωσε πέναλτι. Αναρρωτιέμαι αν δουλεύει το VAR, θα έπρεπε να καλέσει τον διαιτητή.
Διαφορετικά, αν αυτή η επαφή είναι πέναλτι, όλες οι επαφές πρέπει να είναι πέναλτι. Μετά από κάτι τέτοιο πώς μπορείς να παίξεις απέναντι σε μια φανταστική ομάδα, όπως ο ΠΑΟΚ; Η απόφαση αυτή κατέστρεψε το παιχνίδι".
Ads
Sebastian-Leto-1200x800