"Το κλειδί του αγώνα είναι το πέναλτι που δίνεται μετά την ισοφάρισή μας. Ήταν 1-1, ήταν ένα όμορφο παιχνίδι και από τις δύο ομάδες και ο διαιτητής θα πρέπει να μας πει πώς έδωσε πέναλτι. Αναρρωτιέμαι αν δουλεύει το VAR, θα έπρεπε να καλέσει τον διαιτητή.
Διαφορετικά, αν αυτή η επαφή είναι πέναλτι, όλες οι επαφές πρέπει να είναι πέναλτι. Μετά από κάτι τέτοιο πώς μπορείς να παίξεις απέναντι σε μια φανταστική ομάδα, όπως ο ΠΑΟΚ; Η απόφαση αυτή κατέστρεψε το παιχνίδι".