3365592-1cover-abaluben
"Θέλανε να το δώσουν στον γαύρο και το δώσανε" ξέσπασε κατά της Euroleague ο Κουτλουάι
Το Final Four έχει τελειώσει από την Κυριακή, όμως η κουβέντα γύρω από αυτό καλά κρατεί. Ο πρώην πράσινος Ιμπραίμ Κουτλουάι, έριξε λάδι στη φωτιά αυτής της κουβέντας με μια δηλώση που ξεσήκωσε αντιδράσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τον Ίμπο, η κατάτκητησ της Euroleague από τον Ολυμπιακό ήταν προμελετημένη: 
Νομίζω ότι όλα ήταν άψογα οργανωμένα, ωστόσο. Η προτεραιότητα ήταν ξεκάθαρη. Η προτεραιότητα ήταν οργανωμένη για να πάρει ο Ολυμπιακός το Κύπελλο
Ads
kutluay_intime_1
Θυμίζουμε ότι ο Κουτλουάι, είχε τοποθετηθεί και μετά το ματς του Ολυμπιακού με τη Φενέρ, λέγοντας ότι οι ερυθρόλευκοι είναι η ομάδα με την περισσότερη διαιτητική εύνοια στην λίγκα.