Η εν λόγω καταγγελία δημοσιοποιήθηκε από τον πρόεδρο της Ένωσης Διασωστών ΕΚΑΒ Ελλάδας, Κώστα Τσιτσιλικάκη: : «Ζήτησαν εισιτήριο για το ασθενοφόρο και για το πλήρωμα, οι συνάδελφοι αρνήθηκαν να το πληρώσουν. Παρόλα αυτά, τους έκοψαν το εισιτήριο κανονικά και τους είπαν "να τα δώσετε στο ΕΚΑΒ να μας τα πληρώσει". Επενέβη και ο καπετάνιος, μιλώντας άσχημα στους συναδέλφους και ζητώντας τους να το πληρώσουν. Τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης δεν καταβάλουν κόμιστρα· από τα διόδια περνάνε δωρεάν, ούτε πληρώνουν ferry boat τόσα χρόνια».