Τι κάνει κανείς σε έναν τέτοιο δρόμο (δηλ. ταχείας κυκλοφορίας) όταν χάσει την έξοδο; Όπισθεν φυσικά, και μάλιστα για κάμποσα μέτρα. Η κατάσταση απογειώνεται γιατί ο μπρο είναι επαγγελματίας οδηγός. Το περιστατικό φαίνεται ότι συνέβη στις 21 Ιουνίου το αργότερο.