“100% τα παιδιά που είναι χρόνια στην ομάδα, εννοείται πως αντιλαμβάνονται το πόσο σημαντικό είναι για τον Ολυμπιακό. Από κει και πέρα, δεν νομίζω πως θα οφελείσει σε τίποτα να το λέμε ή να το φωνάζουμε. Πρέπει να το δουλέψουμε στο γήπεδο και να το καταφέρουμε, μόνο τότε θα μπορέσουμε να δώσουμε την πραγματική χαρά στον κόσμο.”