Μια συνάντηση με τους πραγματικούς επιστήμονες της χώρας είχε σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στη Νέα Σμύρνη, ο πρωθυπουργός μπήκε και σε ένα καφέ όπου πέτυχε μέλη του Πολιτιστικού Ομίλου Φίλων Τάβλι Νέας Σμύρνης. Προφανώς, δεν άφησε την ευκαιρία για ένα ματσάκι να πάει χαμένη: