lllaaaaacover-luben
«Κορίτσια, ΠΑΜΕ ΠΟΛΕΜΟ;»
Σποτάκι για τη στράτευση των γυναικών από το ΓΕΣ
Κοσμοϊστορικά γεγονότα, αγαπητές φίλες και φίλοι. Μέχρι σήμερα, οι γυναίκες μπορούσαν να υπηρετήσουν μόνο ως μόνιμα στελέχη στον Ελληνικό Στρατό. Πλέον, θα μπορούν να γίνουν και σκοπάνθρωποι όπως οι άνδρες αν θέλουν. Το Γενικό Επιτελείο Στρατού εξέδωσε σχετική πρόσκληση για εθελόντριες 20 ως 26 ετών, οι οποίες μπορούν να δηλώσουν αν θέλουν να υπηρετήσουν τη μαμά πατρίδα σαν στρατιώτες (και ΔΕΑ) και έβγαλε και σχετικό σποτ για να το μάθει ο κόσμος. Ανυπομονούμε πραγματικά να δούμε τα ποσοστά συμμετοχής:
Ads