maxresdefault copycover-luben
SMS με μούφα μηνύματα ότι ΠΑΜΕ ΠΟΛΕΜΟ στέλνουν
άγνωστοι ανθέλληνες
Σε μια ιδιαίτερη μορφή φάρσας φαίνεται ότι επιδίδονται αυτές τις μέρες κάποιοι συμπολίτες μας. Όπως φαίνεται, πολύς κόσμος έλαβε SMS με υποτιθέμενο αποστολέα το Γενικό Επιτελείο Στρατού, τα οποία τον καλούν να παρουσιαστεί στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα για να πάρει το φύλλο πορείας που θα τον στείλει στο μέτωπο (όποιο κι αν είναι αυτό).
Όπως θα δείτε, τα μηνύματα δεν τα λες και πολύ ρεαλιστικά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αρκετοί άνθρωποι δεν έκλασαν μέντες διαβάζοντάς τα. Το αποτέλεσμα είναι πηγές του ΓΕΣ να τονίζουν ότι είναι προβοκάτσια, ενώ σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα ξεκίνησε και αστυνομική έρευνα με σκοπό να εντοπίσει τους φαρσέρ.
Ads
image