Η Παρτιζάν ζει ακόμα το δράμα της αποχώρησης Ομπράντοβιτς, ωστόσο χθες είχε αιώνιο ντέρμπι με Ερυθρό και όλα μπήκαν για λίγο σε παύση. Ο Ερυθρός έδειχνε ότι θα πάρει σβηστά το ματς, όμως με μια απίθανη τέταρτη περίοδο η Παρτιζάν το γύρισε και πήρε μια νίκη που χρειαζόταν για όλους τους λόγους του κόσμου.