Μια κλασική ελληνική σπεσιαλιτέ, δηλαδή το δέσιμο από την ΕΛΑΣ δοκίμασε σήμερα το πρωί στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος ένας Ισραηλινός τουρίστας. Ο τυπάς φαίνεται ότι είχε κάποιου είδους ξέσπασμα αγκαζέ με τη σημαία της χώρας του, με αποτέλεσμα να προσαχθεί από την αστυνομία. Πάντως, οι αστυνομικοί φαίνεται ότι του φέρθηκαν με το γάντι (του έδωσαν και νερό) αφού ξεκαθαρίστηκε ότι δεν παίζει κάποιο θέμα.