«Ενώ ο Ολυμπιακός μπορεί να έχει παράπονα για κάποια μη καταλογισμένα βήματα ή παράνομα σκριν, τα πιο εμφανή και επιδραστικά διαιτητικά λάθη του ντέρμπι έπληξαν κυρίως τον Παναθηναϊκό. Μπορεί κανείς, επομένως, να κατανοήσει την απογοήτευση του Παναθηναϊκού και τον λόγο που "κατέβασαν" το μπάνερ».