nunn3-fullcover-abaluben
"Ψιλοσφάχτηκε το τριφύλλι" υποστηρίζει αναλυτής διαιτησίας της Euroleague
Το μπασκετικό Ολυμπιακός-Παναθηναικός έχει πάντα και τρίτο ημίχρονο.  Αυτή τη φορά ο αναλυτής διαιτησίας Τοντ Γουόρνικ ήταν εκείνος που σφύριξε την έναρξη του τρίτου ημιχρόνου. 
bd7d2602-37bf-4ab3-9300-9cae844040db
Ads
Με δηλώσεις του στο Basketnews, ο κύριος καθηγητής υποστήριξε ότι ο Παναθηναϊκός έχει κάθε δικαίωμα να είναι δυσαρεστημένος με την διαιτησία του ντέρμπι. Πιο αναλυτικά: 
«Ενώ ο Ολυμπιακός μπορεί να έχει παράπονα για κάποια μη καταλογισμένα βήματα ή παράνομα σκριν, τα πιο εμφανή και επιδραστικά διαιτητικά λάθη του ντέρμπι έπληξαν κυρίως τον Παναθηναϊκό. Μπορεί κανείς, επομένως, να κατανοήσει την απογοήτευση του Παναθηναϊκού και τον λόγο που "κατέβασαν" το μπάνερ».