«Δεν υπάρχει αυτό που λένε, και όσο για τα χαρτιά που υπογράψαμε, που λένε ότι μας έβαλε, μόνοι μας πήραμε την πρωτοβουλία. Τόσες μέρες λένε για έναν άνθρωπο που εμείς δεν τον γνωρίζουμε. Εμείς πήγαμε να στηρίξουμε όχι τον δολοφόνο, τον άνθρωπό μας. Από εκεί και πέρα η Δικαιοσύνη θα τα δείξει. Αυτός είπε από την αρχή ότι εάν φταίω να πληρώσω. Καθημερινά ήταν μέσα εργοστάσιο. Ο 8χρονος γιος του ήταν καθημερινά μέσα. Το καταλαβαίνετε ; Πονάω για τις ψυχές, μπορεί να ήμουν εγώ, αλλά το καταλαβαίνετε τι σας λέω;»