Όπως φαίνεται, ήρθε η ώρα να εφαρμοστεί στη χώρα μας μία ιδέα που εφαρμόζεται από καιρό στα ξένα (Μετρό). Κάποιος (θεσμός λογικά) τοποθέτησε ένα πιάνο στο Μετρό του Συντάγματος, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όποιον (ελπίζουμε ότι) ξέρει και θέλει να παίξει. Κάποιοι το έκαναν ήδη, σύμφωνα με τις σχετικές φωτογραφίες: