Όπως αποφάσισε μόνος του, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας δε φταίει σε τίποτα γιατί είχε δώσει δουλειά σε πολύ κόσμο (λες και έδινε δουλειά από φιλανθρωπία). Το ότι οι εγκαταστάσεις από άποψη ασφαλείας μπορεί να ήταν το απόλυτο χυμαδιό μικρή σημασία έχει. Όσον αφορά τις 5 γυναίκες, τόσο το χειρότερο.