"Είμαι πάρα πολύ ενοχλημένος που χάσαμε. Αλλά στο ποδόσφαιρο σε ένα τόσο σημαντικό ματς δεν πρέπει να γίνονται τόσο σημαντικά και βαριά λάθη, όπως αυτά που έγιναν στο πρώτο ημίχρονο. Παρόλο που ο ΠΑΟΚ είχε την κατοχή της μπάλας, το πλεονέκτημα που απέκτησαν στο πρώτο ημίχρονο, έγινε με βάση αποφάσεις που είναι για εμάς απαράδεκτες και διαμόρφωσαν εξ ολοκλήρου το αποτέλεσμα".