;Ένας ερυθρόλευκος χρήστης του X, την είπε στο Τζέιμς επειδή μιλάει για το ΣΕΦ και εκείνος παίζει στο κοτέτσι της Μονακό και ο Αμερικάνος απάντησε "παίζω είναι η λέξη κλειδί". Για να δούμε αν μετά από αυτό θα ακουστεί ξανά για τον Ολυμπιακό και το επόμενο καλοκαίρι.