MJames-covercover-abaluben
Ο Μάικ Τζέιμς γλέντησε το ΣΕΦ για την απουσία του από το ματς με τη Φενέρ
Μετά το προχθεσινό βροχερό φιάσκο, το ΣΕΦ βιώνει δύσκολες ώρες αφού έχει μπει στο στόχαστρο διάφορων κακοπροαίρετων. Ένας από αυτούς ήταν και ο Μάικ Τζέιμς. 
ja
Ads
;Ένας ερυθρόλευκος χρήστης του X, την είπε στο Τζέιμς επειδή μιλάει για το ΣΕΦ και εκείνος παίζει στο κοτέτσι της Μονακό και ο Αμερικάνος απάντησε "παίζω είναι η λέξη κλειδί".  Για να δούμε αν μετά από αυτό θα ακουστεί ξανά για τον Ολυμπιακό και το επόμενο καλοκαίρι.