"Πήρα τον Γιοβάνοβιτς την Κυριακή στο τηλέφωνο, το πήγαμε Τρίτη το ματς, αλλά μου είπε ότι τα παιδιά είναι έτοιμα και δεν θέλω να πάω να παίξω Τετάρτη. Μου είπε τα παιδιά είναι έτοιμα, έχουν ψυχολογία, δεν θέλω να αλλάξω αυτή τη συνθήκη. Να μιλήσει και ο κ. Μπουτσικάρης να του πει ότι υπάρχει και ποινική ευθύνη, αλλά παίξαμε Δευτέρα. Δεν του άλλαξα την άποψη του Γιοβάνοβιτς. Αν δεν είχαν υπάρξει και κάποιες κακές διαιτησίες, θα είχαμε κερδίσει το πρωτάθλημα. Έτσι χάθηκε εκείνο το πρωτάθλημα. Και εκλάπη και χάθηκε."