Μια παλιά γνώριμη του ελληνικού ποδοσφαίρου βρέθηκε χθες στο Σίτι-Ρεάλ. Η Στεφανί Φραπάρ ήταν η τέταρτη διαιτητής σε αυτό το μεγάλο ραντεβού και σε κάποια φάση είχε μια έντονη στιγμή με τον Πεπ. Ο προπονητής της Σίτι μανούριασε με την γαλλίδα διαιτητή και πλέον απέκτησε νέους φίλους στη Θεσσαλονίκη.