Η ευχάριστη ατμόσφαιρα που επικρατεί στη Μονακό τους τελευταίους μήνες, βγήκε προς τα έξω στον χθεσινό διασυρμό από τη Φενέρ. Οι πρωταθλητές κέρασαν μια σχεδόν 20αρα την ομάδα του Σπανούλη και το σφύριγμα της λήξης βρήκε με αρκετά νεύρα τον Μάικ Τζέιμς.