Σε ένα ειδυλλιακό μεσημέρι Δευτέρας, οι φίλοι του Παναθηναϊκού είχαν την ευκαιρία να υποδεχτούν τον νέο προπονητή της ομάδας μπάσκετ, κάποιον κύριο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, που τυχαίνει να έχει δουλέψει και στο παρελθόν στην ομάδα. Για περίπου 13 χρόνια. Κατακτώντας 5 ευρωλίγκες μεταξύ άλλων.