Προφανώς με ευχαριστεί το γεγονός ότι έχω μείνει τόσα χρόνια στον Ολυμπιακό. Σημαίνει ότι οι διοικούντες της ΚΑΕ μού έχουν εμπιστοσύνη σε μένα και στο σταφ. Αλλά αυτό πάντα είναι συνυφασμένο σε αυτού του επιπέδου τις ομάδες, σαν τον Ολυμπιακό που έχουμε μεγάλη πίεση για το αποτέλεσμα, εκτός από το μπάσκετ που παίζει η ομάδα και το τι κάνει μέσα στο γήπεδο, με τους τίτλους και τις νίκες. Γιατί στον επαγγελματικό αθλητισμό είναι το μόνο ζητούμενο τελικά”.