Έναν μίνι εμφύλιο στην κοινοβουλευτική Ακροδεξιά φαίνεται ότι είχαμε σήμερα, αγαπητές φίλες και φίλοι. Πρωταγωνιστές στο χτεσινό beef ήταν ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος και ο πρώην βουλευτής των Σπαρτιατών, Κωνσταντίνος Φλώρος. Η διένεξη συνέβη την ώρα της συνεδρίασης της Ολομέλειας την Τετάρτη 04/03 και πιο συγκεκριμένα όταν στο βήμα βρισκόταν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης.