scariolo_intime_0cover-abaluben
"Μας σφάξανε στον τελικό και το είδατε όλοι" είπε ο Σέρτζιο Σκαριόλο
Σφαγή της Ρεάλ στον τελικό της Euroleague με Ολυμπιακό, είδε ο Σέρτζιο Σκαριόλο όπως παραδέχτηκε μετά τη χθεσινή ήττα της ομάδας του από τη Μπασκόνια για το πρωτάθλημα Ισπανίας. Ο coach της Ρεάλ μάλιστα, θεωρεί ότι η σφαγή ήταν τόσο χου που όλοι την είδαν. Πιο αναλυτικά: 
«Αναμφισβήτητα υποστήκαμε μια αδικία, όμως αυτό που ήταν πραγματικά εντυπωσιακό είναι να βλέπεις ότι όλος ο ουδέτερος κόσμος του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου μπάσκετ έχει εκφραστεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Κι εγώ συμπεριλαμβάνομαι σε αυτό. Προσπάθησα να το δω δύο φορές με πολύ μεγάλη αντικειμενικότητα και ειλικρίνεια. Προφανώς, κατέληξα στο ίδιο συμπέρασμα με όλο τον ουδέτερο κόσμο. Δεν μιλάω μόνο για τους οπαδούς, μιλάω για παίκτες και για ανθρώπους με πολύ μεγάλη γνώση του μπάσκετ».
Ads
skariolo-real
Γνωμούλες;