Ο Ολυμπιακός έφυγε με βαριά εξάρα από την Βαρκελώνη σε ένα ματς που για παραπάνω από ένα ημίχρονο, δεν έμοιαζε καθόλου ότι θα πάει έτσι. Μετά την αποβολή του Έσε, ήρθε το πέναλτι του Ράσφορντ σε δύο φάσεις που οι ερυθρόλευκοι γκρινιάζουν για χειρουργείο. Μετά το ματς ο Μεντιλίμπαρ είπε: