Ναι αγαπητές φίλες και φίλοι (αν είστε από τους ενημερωμένους), υπάρχει εδώ και και κάνα χρόνο αυτό το πλοίο - απομίμηση του Black Pearl, με το οποίο μπορεί κανείς να κάνει κρουαζιέρα και να νιώσει λίγο Τζακ Σπάροου της Βόρειας Ελλάδας. Εμείς όμως τώρα το είδαμε, οπότε αποφασίσαμε να το μοιραστούμε μαζί σας. Συγχωρέστε μας οι πάρα πολύ SKG savvy.