Ένα θέαμα που λογικά κανείς δεν περίμενε μας χάρισαν τα εγκαίνια του του Κέντρου Καινοτομίας Στερεάς Ελλάδας που έγιναν το μεσημέρι της Δευτέρας 22/12 στην Υπάτη Φθιώτιδας, στα οποία συμμετείχε η Υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη και ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών, ο οποίος έκανε τον αγιασμό.