protoflemmacover-luben
Κρούσμα "βοήθειας" από ChatGPT διαγνώστηκε
σε γνωστό ελληνικό ΜΜΕ
Τι χρειάζονταν τα έτσι κι αλλιώς υπέροχα ελληνικά ΜΜΕ για να γίνουν ακόμη καλύτερα; Μα φυσικά, το να συντάσσονται μέσω ΑΙ για να μπορούν να γράφονται 200 άρθρα την ώρα από κάθε κακοπληρωμένο συντάκτη, ο οποίος τώρα γράφει μόνο 100. Κι επειδή το ΑΙ δεν έχει μάθει ακόμη να εξαφανίζει και τα ίχνη του, κάπου κάπου καρφώνονται, όπως σε αυτό το πρόσφατο δημοσίευμα που ανέβηκε πριν λίγες ημέρες στο Πρώτο Θέμα.
image
Ads
Αυτή τη στιγμή που μιλάμε κάποιος πρόλαβε να το διορθώσει, αλλά το Ίντερνετ δεν ξεχνά (και δε συγχωρεί):
image
Σε περίπτωση που δε μας πιστεύετε, δείτε και τα σχόλια του δημοσιεύματος, όπου η τσόντα του ΑΙ εκτιμήθηκε υπέρ του δέοντος:
Ads
imageimage
Φαντάζεστε να εκπαιδεύσουν το ΑΙ να γράφει φιλοχρυσαυγίτικα πρωτοσέλιδα;
image
Ads