Τι χρειάζονταν τα έτσι κι αλλιώς υπέροχα ελληνικά ΜΜΕ για να γίνουν ακόμη καλύτερα; Μα φυσικά, το να συντάσσονται μέσω ΑΙ για να μπορούν να γράφονται 200 άρθρα την ώρα από κάθε κακοπληρωμένο συντάκτη, ο οποίος τώρα γράφει μόνο 100. Κι επειδή το ΑΙ δεν έχει μάθει ακόμη να εξαφανίζει και τα ίχνη του, κάπου κάπου καρφώνονται, όπως σε αυτό το πρόσφατο δημοσίευμα που ανέβηκε πριν λίγες ημέρες στο Πρώτο Θέμα.