maxresdefault (7)cover-abaluben
Κοινό σύνθημα για τα Τέμπη φώναξαν οπαδοί ΑΕΚ και ΑΕΛ, πήραν άσσο και διπλό μαζί
ΑΕΛ και ΑΕΚ ήρθαν ισόπαλες σε ένα ωραίο παιχνίδι στο AEL FC Arena που έγινε ακόμα πιο ωραίο από την παρουσία οπαδών και από τις δύο ομάδες στις κερκίδες. Το vibe θύμισε κανονική ατμόσφαιρα γηπέδου, με εικόνες που θα θέλαμε να βλέπουμε συχνότερα. Η κορυφαία στιγμή του ματς ωστόσο, ήρθε όταν οι οπαδοί των δύο ομάδων φώναξαν κοινό σύνθημα για τα Τέμπη. 
Ads
Ίσως τελικά η αστυνομία να μετάνιωσε που επέτρεψε την μετακίνηση οπαδών της ΑΕΚ στη Λάρισα. Τι λέτε κι εσείς;