«Φίλες και φίλοι, καλημέρα από τον ηλιόλουστο Βόλο.
Προσέξετε μην αρχίσετε τις αηδίες με αυτά που θα πω περί σεξιστή, ρατσιστή, φοβικού και πράσσειν άλογα.
Καταρχήν, σε ό,τι αφορά αυτό το νεαρό παιδί, τον Ακύλα, μού είναι ιδιαίτερα συμπαθής και ειλικρινά το λέω αυτό. Άλλα μέχρι εκεί. Έχω τρελαθεί 30 ημέρες και πλέον που ασχολείστε με ένα θέμα – ποιο είναι το αντικείμενο, για να το καταλάβω και εγώ.»