Γίνεται και χωρίς Κατερίνα Λιόλιου το κέφι, αγαπητές φίλες και φίλοι. Αναφερόμαστε στους αγρότες στο μπλόκο του Κιάτου, οι οποίοι χρησιμοποίησαν το εσωτερικό ενός φορτηγού και τη μουσική του Γιώργου Κακοσαίου για να στήσουν μια αυτοσχέδια πίστα και να το γλεντήσουν λιγάκι εν μέσω κινητοποιήσεων: