Όταν δε ρωτήθηκαν σχετικά, οι κτηνοτρόφοι υποστήριξαν ότι τα ζώα λείπουν είτε γιατί βοσκάνε πάνω στο βουνό, είτε γιατί έχουν πεθάνει από τις αρρώστιες. Αυτό δεν ακούστηκε πολύ πειστικό, οπότε τους πέρασαν χειροπέδες για παράβαση του Νόμου Περί Ζωοκλοπής. Τελικά, αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα. Θα ακολουθήσουν ξεχωριστές έρευνες από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, την Διεύθυνση Γεωργίας και την ΑΑΔΕ.