Όχι και τόσο γίγαντας ο σκηνοθέτης χτες στο ΣΕΦ, αγαπητές φίλες και φίλοι. Τουλάχιστον αυτό θα πιστεύει ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος πήγε χτες στο γήπεδο μαζί με τη Μαρία Αντωνά. Όταν η κάμερα τον εντόπισε και τον έδειξε, ο γνωστός παρουσιαστής έφαγε κάργα γιούχα από τους οπαδούς του ΟΣΦΠ.