Η ΑΕΚ κατέβηκε να παίξει τον προημιτελικό κυπέλλου με τον Ολυμπιακό χωρίς κανέναν από τους τρεις playmakers της. Όσους άσσους κι αν έχει βγάλει φέτος από το μανίκι του ο Σάκοτα, αυτό ήταν απλά mission impossible. Η ομάδα του πάλεψε με ό,τι είχε, έχασε αξιοπρεπώς και συνεχίζει για τον μεγάλο της στόχο, το BCL.