souvlaki-1cover-luben
Έσπασε το φράγμα των 5€ το πιτόγυρο, μαύρη μέρα για τον πολιτισμό μας
ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΟ;
souvlaki-1
Ads
Ε ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ.
Όλοι ξέρουν πως αν θες να λυγίσεις τον Έλληνα τον χτυπάς στο πνεύμα και τον πολιτισμό του. Δηλαδή, στο σουβλάκι. Στο σάντουιτς. Στο πιτόγυρο. Όπως θέλετε πέστε το, σε αυτό είμαστε όλοι μαζί αδέρφια.
Ως γνωστόν, τα τελευταία χρόνια το πιτόγυρο βρίσκεται σε μια ξέφρενη κούρσα θανάτου που έχει αλλάξει εκ βάθρων την διατροφή, την καθημερινότητα και, αν θέλετε, το DNA του Έλληνα (ο οποίος αποτελείται από 70% νερό και 30% σουβλάκι).
Ads
Αυτές τις μέρες λοιπόν βλέπουμε ρεπορτάζ που μιλάνε για σουβλάκια σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας (ούτε καν Κυκλάδες δηλαδή) που σπάνε το φράγμα των 5 ευρώ, με το λίμιτ απ αυτήν την στιγμή να καταγράφεται στα 5,20. ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ; Δείτε και μόνοι σας το ρεπορτάζ-ταινία τρόμου: